12/15/2003

صدام هم دستگیر شد.
اما ظلم و ستم هیچ وقت دستگیر نمیشن. اونا همیشه توی ماجراهای پشت پرده حضور دارن.
به قول افلاطون مجازات آدمایی که در برابر آدمای بد نایستن اینه که اون آدمای بد بر اونا حکومت کنن.
من عاشق شازده کوچولو هستم. برای همین خیلی کم پیش میاد که بشینم و کتابشو بخونم. ویا نوارشو گوش کنم. چون میخوام برام نو و تمیز بمونه. مگه اینطور نیست که تکرار ارزش چیزها رو برای آدم میاره پایین؟ شاید ارزش آزادی و عدالت هم برای ما اومده پایین که دیگه به فکرش نیستیم. اینطور نیست؟

روی نوشته ی قبلیم هیچ کس نظر نگذاشته بود. معنیش اینه که برای هیچ کس مهم نبود که یه نفر دیگه نمیخوات فکراشو بریزه بیرون.

یه زمانی یه دوستی داشتم که میخواست خود کشی کنه. اما این کارو نکرد. خیلیا بهم گفتن از همون اول هم نمیخواسته خود کشی کنه. اما من که با فکر اون در تماس مستقیم بودم این حرف رو قبول نداشتم.

در هر حال پرومته ظاهرا دوباره میخوات بنویسه . حتما دوباره خیلی ها میگن که از همون اول هم قصدش همین بوده.
مهم نیست . در هر حال ما بچه ها باید آدم بزرگا رو درک کنیم.

من رو ببخشین که این روزا کمتر مینویسم. خیلی وقته که تصمیم گرفتم کمتر بیام توی شبکه. اما نمیشه.

چه فرقی داره. در هر صورت تولد من 11 دی هست و همینطور داره نزدیک میشه. تصمیم داشتم که تا روز تولدم یه کاری رو بکنم اما ظاهرا قرار نیست تا اونروز به نتیجه برسه.

خدا خودش بزرگه.

خدا خودش بزرگه.

من رو ببخشین که قالب وبلاگم ریخته به هم. یه دوست به قالبم گفته استخر. ولی دیگه اینقدرها هم خراب نیست. دارم دنبال یه قالبی میگردم که بتونه تمام حسمو درباره ی بلاگم و زندگی نشون بده و علاوه بر اون توانایی هامو هم توی بخش طراحی وب نشون بدم.
در هر صورت دنیا خیلی کوچیکه. اما بعضی از آدما خیلی بزرگن. خیلی......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home