12/27/2003

SAD NEW YEAR


من تولدم 11 دی بود



شاید دیگه نباشه!
بم زلزله اومده.

میگن خیلی خسارت زده. یه شهر از توی نقشه حذف شده. دیشب توی خوابگاه کمک جمع میکردن.:(( اما من هیچی نداشتم که بدم. دیروز یه گروه از بچه ها رفتن کرمان که کمک کنن. اما من امتحان داشتم و نمیتونستم باهاشون برم.
من دوسست داشتم کمک کنم. به آدمایی که توی زندگیشون به غیر از کویر هیچی ندیدن. به آدمایی که میتونستن الان مثل خود من زندگی کنن. راه برن و بخندن.

An Iranian man holds his niece who lost her parents in the earthquake at Changoureh in northern Iran.

به نظر شما چند نفر توی این زلزله بهترین دوسستشونو از دسست دادن.چند نفر همسرشون الان زیر آواره و خودشون دارن دنبالش میگردن. چند نفر جنازه ی بچه شون الان توی دسستشونه.
تو رو خدا نزارین کمکای خارجی از کمکای داخلی بیشتر باشه.
در هوایی که هوایی نیست.
سال نوی میلادی داره میرسه. غمگین باد سال نو. غمگین بادا این نغمه های زندگی.
با صدایی که صدایی نیست.
هموطن.

شماره حساب ۱۱۱۱۱ بانک ملی مرکزی

http://helpforbamp.persianblog.com/

آخرين گزارشها به نقل از محمد علی کريمی، استاندار کرمان، حاکی است که تعداد کشته شدگان زلزله بم بين 5 تا 6 هزار نفر است.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home