1/27/2004

ادم وقتی که در انتظار به سر میبره زمان خیلی کند میگذره. و شاید به خاطر همینه که میتونه فکرشو منظم کنه.

۱-وقتی آدم نگاهی را که انتظاردارد حس نمی کند،ميان يک ميليون نفرهم باشد،احساس بی کسی می کند.

۲-گفت: عزاداری؟ گفتم :آره.گفت:کی مرده؟گفتم: خودم.

۳-فقط يک معجزه!

هی فلانی زندگی شايد همين باشد !!!!
زندگی شايد همين باشد !!!
يک فريب ساده و کوچک
ان هم از دست عزيزی که تو دنيا را...
جز برای او و جز با او نميخواهی !
که تو دنيا را جز برای او و جز با او نميخواهی.....
من گمانم زندگی بايد همين باشد !

و یه چیزه دیگه هم اینکه وقتی خودتو جلوی همه به نمایش میزاری و تبلیغ میکنی ناخودآگاه ارزش خودتو میاری پایین.

چه باید کرد؟
برای روز میلادم
یک سبد خاطره بیاور
و لحظه ای
که خودم را از آن حلق آویز کنم
تا به شروعی دیگر برسم
ای مهربان
برایم چراغ بیاور
و صبح را روی این شب تیره بینداز
ای مهربان

0 Comments:

Post a Comment

<< Home