1/15/2004

یه تیم ژاپنی اومدن تهرون که درباره ی زلزله و اینا تحقیق کنن. و یه فرد ایرانی که با اونا بوده به ما خبر رسونده که هوا بس ناجوانمردانه سرد است. یعنی اینکه احتمال اینکه زلزله ی تهرون همین روزا بیاتش خیلی زیاده. من که اولین فرصت باروبندیلمو میبندم و میرم شهرستون. طبق نظر اکثر بچه ها وقتی که زلزله بیات اولین ساختمونی که توی تهرون خراب میشه همین خوابگاهیه که ما توش هستیم. چون همینجوریشم بعضی وقتا سقفش میریزه. در واقع یه کاره ی دانشگاه یه موقعی گفته که توی سقف ساختمون ما به جای گچ از کاهگل استفاده شده.
خوش به حال خودم که ترم بعدی فقط یک شنبه و سه شنبه کلاس گرفتم . میتونم بقیه ی هفتمو برم شیراز.
خلاصه ی مطلب اینکه این بار این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست ( یا یه همچه چیزی) و منبع خبر خیلی موثق تر از این حرفهاست. خلاصش یه فکری به حال خودتون بکنین.
مطلب دیگه ای که هست اینه که تهرون که زلزله بیات دیگه از کشور چی میمونه. من بیچاره هم که باید دانشگاه شریفمو ول کنم و برم دانشگاه شیراز.
چیزی که هست احتمالا بعد از زلزله اصفهون میشه پایتخت. همون بهتر که شیراز نمیشه. چون شیراز فقط ماله خود خودمه.
خود خودم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home